بازار شیرین ایران

خرید و فروش فرآورده های نیشکر و چغندر قند

بازار شیرین ایران

خرید و فروش فرآورده های نیشکر و چغندر قند

بازار شیرین ایران

محصولات ما؛
شکر سفید
شکر قهوه ای
قند کله
قند شکسته
ملاس
باگاس
خوراک دام پلت
خمیر مایه


فروش:
09169989534
09387802110

نمابر(فکس): 02143859416

ایمیل: persian.sugarmarket@gmail.com

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات در سایت

قیمت خرید خوراک دام فله کارون

سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۱۱ ب.ظ

آخرین قیمت خرید خوراک دام فله کارون. خوراک دام فله یا خوراک دام کیسه ای؟ آیا قیمت خرید و فروش خوراک دام فله بصرفه تر است؟

مجموعه بازار شیرین ایران، انواع فرآورده های نیشکر و چغندر قند را به نقاط مختلف کشور ارسال می کند. از محصولات و فرآورده های نیشکر، تهیه خوراک دام حاصل از ترکیب بهینه باگاس(تفاله نیشکر) و ملاس است. این نوع خوراک دام برای مصرف دامهای سنگین و شیری مناسب است. بهترین ترکیب برای میکس با خوراک دام پلت شده باگاس، استفاده از مقداری سبوس گندم است.

قیمت خوراک دام فله برای دامداران مناسب تر است، البته در صورتی که فضای کافی برای ذخیره آن داشته باشند. از این جهت که خوراک دام فله با توجه به اینکه هزینه کیسه و برند شرکت از آن حذف شده است، قیمت به مراتب بهتر و پایین تری دارد.

البته برای عمده فروشان خرید خوراک دام فله منطقی به نظر نمی رسد چون، نیاز به فضای اختصاصی و صحرایی را طلبیده و برای فروش نیز، زحمت زیادی خواهد داشت. عمده فروشان معمولأ محصول خود را بصورت کیسه ای خرید و فروش می کنند البته قیمت بالاتری هم بایستی پرداخت کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی