بازار شیرین ایران

خرید و فروش فرآورده های نیشکر و چغندر قند

بازار شیرین ایران

خرید و فروش فرآورده های نیشکر و چغندر قند

بازار شیرین ایران

محصولات ما؛
شکر سفید
شکر قهوه ای
قند کله
قند شکسته
ملاس
باگاس
خوراک دام پلت
خمیر مایه


فروش:
09169989534
09387802110

نمابر(فکس): 02143859416

ایمیل: persian.sugarmarket@gmail.com

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات در سایت

۲۰ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

آخرین قیمت خرید خوراک دام فله کارون. خوراک دام فله یا خوراک دام کیسه ای؟ آیا قیمت خرید و فروش خوراک دام فله بصرفه تر است؟

مجموعه بازار شیرین ایران، انواع فرآورده های نیشکر و چغندر قند را به نقاط مختلف کشور ارسال می کند. از محصولات و فرآورده های نیشکر، تهیه خوراک دام حاصل از ترکیب بهینه باگاس(تفاله نیشکر) و ملاس است. این نوع خوراک دام برای مصرف دامهای سنگین و شیری مناسب است. بهترین ترکیب برای میکس با خوراک دام پلت شده باگاس، استفاده از مقداری سبوس گندم است.

قیمت خوراک دام فله برای دامداران مناسب تر است، البته در صورتی که فضای کافی برای ذخیره آن داشته باشند. از این جهت که خوراک دام فله با توجه به اینکه هزینه کیسه و برند شرکت از آن حذف شده است، قیمت به مراتب بهتر و پایین تری دارد.

البته برای عمده فروشان خرید خوراک دام فله منطقی به نظر نمی رسد چون، نیاز به فضای اختصاصی و صحرایی را طلبیده و برای فروش نیز، زحمت زیادی خواهد داشت. عمده فروشان معمولأ محصول خود را بصورت کیسه ای خرید و فروش می کنند البته قیمت بالاتری هم بایستی پرداخت کنند.

خوراک دام پلت شده باگاس کارخانه خوراک دام کارون از باکیفیت ترین محصولات خوارک دام کشور است. آگاهی از قیمت خرید خوراک دام باگاسنیشکر از چه طریقی میسر است؟ برای خرید خوارک دام کارون و ثبت سفارش خرید با چه کسانی تماس بگیریم؟ آدرس کارخانه خوراک دام کارون کجاست؟

کارخانه خوراک دام کارون، در ۱۷ کیلومتری شهر شوشتر قرار دارد. این کارخانه در سال ۱۳۶۱ با مشارکت و سرمایه گذاری بانک صنعت و معدن، بانک کشاورزی و شرکت کشت و صنعت کارون، با ظرفیت تولید سالانه ۱۸۰۰۰۰ تن خوراک دام حاصل از باگاس و ملاس نیشکر تأسیس شد.  ادامه مطلب

قیمت خرید و فروش عمده بهترین شکر قهوه ای و شکر سفید فله را جویا شوید. تفاوت شکر قهوه ای و شکر سفید در چیست؟

شکر قهوه ای در قیاس با شکر سفید از حیث کالری و میزان کربوهیدرات تفاوت چندانی با شکر سفید ندارد اما از حیث میزان مواد معدنی موجود در آن، نظیر پتاسیم، کلسیم، منیزیم، سدیم و فسفر به جرأت می توان گفت که شکر قهوه ای از شکر سفید مفیدتر است.

تفاوت بین مواد معدنی شکر قهوه ای و شکر سفید را همراه با جدول مشاهده کنید. ادامه مطلب

قیمت خرید شکر سفید فله فارابی در ایلام چقدر است؟ برای خرید شکر باید چگونه اقدام کنیم؟ شکر فارابی را از چه طریقی تهیه کنیم؟

شما عزیزان می توانید شکر فله و یا بسته بندی فارابی را با قیمت مناسب در شهر خودتان داشته باشید. هزینه ای که باید پرداخت شود، فقط هزینه محصول بعلاوه هزینه حمل و نقل آن است و ما هیچ گونه هزینه مازادی بر محموله های ارسالی اعمال نمی کنیم.

یکی از اولویت های ما ارسال محصول به ایلام است، شما می توانید برای تهیه شکر فارابی و اطلاع از قیمت ها با ما در ارتباط باشید و با اطلاع از قیمتها، میزان تناژ درخواستی را سفارش داده و ما در کوتاه ترین زمان ممکن، برای ارسال محصول مورد نظر اقدام خواهیم کرد.

وبسایت اصلی

قیمت روز پخش شکر فله فارابی در ایلام را از ما بخواهید. شکر فله ۵۰ کیلویی در تناژهای درخواستی آماده بارگیری و پخش به سرتاسر ایران است. استان خوزستان از تولیدکنندگان اصلی شکر ایران است که حدود ۹۹ درصد مزارع نیشکر ایران در این استان است. شکر تولید شده از نیشکر خوزستان از کیفیت بالایی برخوردار بوده که با قیمت مناسبی در شهرهای مختلف کشور توزیع می شود. ادامه مطلب

خرید اینترننتی شکر فله بهترین راه برای پایین آمدن قیمت و هزینه تمام شده است. خرید شکر فله از طریق بستر اینترنت در بازار شیرین ایران. شکر فله به قیمت کارخانه. ادامه مطلب

شکر فله فارابی در خوزستان تولید می شود و از کیفیت خوبی برخوردار است. شکر فله در بسته بندی های ۵۰ کیلویی عرضه می شود. این کیسه ها طوری طراحی شده اند تا از ورود رطوبت به داخل آن جلوگیری بعمل آید. شکر فله چون در کیسه های ۵۰ کیلویی بسته بندی می شوند، اکثرا صنایع غذایی استفاده می کنند. ادامه مطلب

خرید و فروش شکر فله مرغوب به قیمت کارخانه و ارسال به تمام نقاط ایران. قیمت شکر فله مرغوب و اعلا فقط با یک تماس تلفنی از ما بخواهید.
شکر فله یکی از نیازهای اساسی صنایع غذایی ایران است که در تمامی کشور به وفور یافت می شود اما نه با قیمت عادلانه و منصفانه. ادامه مطلب

اطلاع از آخرین قیمت شکر فله خوزستان. قیمت خرید بهترین شکر فله خوزستان. شکر فله فارابی در تناژ درخواستی. خرید شکر با قیمت رقابتی فقط در بازار شیرین ایران.

شکر فله

کارخانجات تولید شکر خوزستان از قدیمی ترین های عرصه خود هستند. شرکت های کشت و صنعت خوزستان نیمه اول سال را به کشت نیشکر اختصاص می دهند و در اواخر شهریور خود را برای تولید شکر آماده می کنند. سرزمین و آب و هوای خوزستان اقلیم مناسبی برای کاشت نیشکر است. در دمای ۵۰ درجه خوزستان یکی از پرکاربردترین نعمت های خدا بر روی زمین جوانه می زند. دمایی که هر موجود زنده ای را به چالش می کشد. در این کارخانه ها عموما شکر بصورت فله بفروش می رسد.

شکر خوزستان از کیفیت بالایی برخوردار است. برای اطلاع از قیمت شکر فله خوزستان البته با بهترین قیمت تمام شده، می توانید در تمامی ساعات شبانه روز با ما در تماس باشید.

در تلگرام:         https://t.me/HJPRALI

کانال تلگرام: https://t.me/sugarmarket

وبسایت اصلی

آخرین و بهترین قیمت خرید عمده شکر سفید فله فارابی و محاسبه قیمت تمام شده آن در شهر شما. شکر سفید فله فارابی از بهترین های شکر ایران است. ارسال عمده شکر فارابی به تمام نقاط کشور.
شکر سفید فله از پرکاربردترین انواع شکر است. شکر سفید در کیفیت ها و بسته بندی های مختلف خرید و فروش می شود. شکر فله فارابی بصورت فله در کارخانه اصلی عرضه می شود و قیمت آن بسیار مناسب است. شکر معمولا با نرخ دولتی عرضه می شود، اما چیزی که باعث نگرانی خریداران می شود، هزینه‌ی حمل و نقل آن است. مجموعه بازار شکر ایران با توجه به میزان حجم بار بالایی که روزانه به نقاط مختلف کشور ارسال می کند، با باربری‌ها قرارداد حمل و نقل بسته است و قادر است با مناسب ترین قیمت محصولات شکر و قند را از خوزستان به تمام نقاط کشور ارسال کند.