قیمت خرید شکر ، رفتار مشتری با نام تجاری
قیمت خرید شکر فله چه تاثیری بر رفتار مشتریان دارد؟ رفتار مشتری با نام تجاری چه تغییری می کند؟ آیا رفتار خریداران پس از خرید تنش زا است؟
گاه مصرف کننده گرفتار فرآیند خریدی می شود که در آن کمتر می تواند بین نام های مختلف تجاری تفاوت قائل شود. گرفتاری بیش از حد ناشی از آن است که کالای موضوع خرید بسیار گرانقیمت است، بندرت خریده می شود و خرید هم بسیار پرمخاطره است. در این صورت خریدار به دنبال آنچه موجود است میرود و خرید هم نسبتا زود انجام می شود، شاید دلیل عمده چنین عملکردی آن باشد که خریدار نسبت به قیمت مناسب یا راحتی خرید واکنش نشان می دهد.
واقعیت این است که مصرف کنندگان شکر عمدتا کسانی هستند که برند برای آنها از جایگاه بالایی برخوردار ننمی باشد و چیزی که مهم است همان قیمت است که هرچه این قیمت با توجه به انتظارات مشتری و هزینه دستیابی و مالکیت محصول کمتر باشد، مشتری تمایل بیشتری برای خرید خواهد داشت و پس از انجام خرید دچار تنش و نگرانی نمی شود.