بازار شیرین ایران

خرید و فروش فرآورده های نیشکر و چغندر قند

بازار شیرین ایران

خرید و فروش فرآورده های نیشکر و چغندر قند

بازار شیرین ایران

محصولات ما؛
شکر سفید
شکر قهوه ای
قند کله
قند شکسته
ملاس
باگاس
خوراک دام پلت
خمیر مایه


فروش:
09169989534
09387802110

نمابر(فکس): 02143859416

ایمیل: persian.sugarmarket@gmail.com

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات در سایت

قیمت خرید شکر ، رفتار مشتری با نام تجاری

سه شنبه, ۷ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۲۹ ب.ظ

قیمت خرید شکر فله چه تاثیری بر رفتار مشتریان دارد؟ رفتار مشتری با نام تجاری چه تغییری می کند؟ آیا رفتار خریداران پس از خرید تنش زا است؟

گاه مصرف کننده گرفتار فرآیند خریدی می شود که در آن کمتر می تواند بین نام های مختلف تجاری تفاوت قائل شود. گرفتاری بیش از حد ناشی از آن است که کالای موضوع خرید بسیار گرانقیمت است، بندرت خریده می شود و خرید هم بسیار پرمخاطره است. در این صورت خریدار به دنبال آنچه موجود است میرود و خرید هم نسبتا زود انجام می شود، شاید دلیل عمده چنین عملکردی آن باشد که خریدار نسبت به قیمت مناسب یا راحتی خرید واکنش نشان می دهد.

واقعیت این است که مصرف کنندگان شکر عمدتا کسانی هستند که برند برای آنها از جایگاه بالایی برخوردار ننمی باشد و چیزی که مهم است همان قیمت است که هرچه این قیمت با توجه به انتظارات مشتری و هزینه دستیابی و مالکیت محصول کمتر باشد، مشتری تمایل بیشتری برای خرید خواهد داشت و پس از انجام خرید دچار تنش و نگرانی نمی شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی